Condiții comerciale și de livrare

Condițiile de cumpărare se aplică achiziției de bunuri de către consumatori pe mqa.ro.

Site-ul este deținut și operat de:

HK Medie Group ApS
CVR-nr. 41 26 07 34
Toemmergade 15A
6830 Noerre Nebel
Danemarca


Tlf.: +45 25 94 24 84 (10-00-12.00 zile lucrătoare)
Mail: info@mqa.ro

Aceste condiții de vânzare și livrare se aplică la achiziționarea de bunuri de la mqa.ro pentru livrare în România.

  • Preturi

Toate prețurile sunt menționate în leu romanesc, inclusiv TVA.
mqa.ro face rezervări pentru modificări de preț, erori dactilografiate, erori tehnice și articole vândute. Prețurile mqa.ro sunt prețuri zilnice. Costurile de expediere și livrare sunt menționate înainte de achiziție și nu sunt incluse în preț.

  • Plata

Plata poate fi făcută folosind următoarele mijloace de plată:
Visa / card electronic, Visa, Visa Electron, Mastercard, Debit MasterCard, Moestro, MobilePay, ViaBill. Suma va fi ridicată pe cardul dvs. la 24 de ore de la trimiterea achiziției. Nu percepem taxe de card.

Când tranzacționați cu un card de debit, ne rezervăm dreptul de a verifica dacă informațiile personale furnizate sunt adevărate. Cu plata cu cardul de credit / cardul de debit, suma nu este dedusă din contul dvs., expedierea prealabilă a fost expediată din depozitul nostru, care nu va putea niciodată să deducă o sumă mai mare decât ați aprobat pentru cumpărare.

  • Retur de 14 zile chiar

Când faceți cumpărături la mqa.ro, aveți întotdeauna 14 zile de drept de retragere, unde vă rugăm să ne informați că regretați achiziția și, astfel, să ne returnați articolul.

Pentru a afirma dreptul de retragere, trebuie să ne anunțați în termen de 14 zile de la primirea mărfii printr-o declarație fără ambiguitate. În cazul unui articol de retur curat, costul returnării va fi acumulat și sunteți cel care răspunde dacă apare o vătămare în timpul transportului.

Purtați riscul articolului de la livrarea articolului și, la întoarcere, sunteți responsabil pentru articolul învelit corespunzător. Dreptul de retragere pleaca din ziua următoare primirii articolului. Dacă termenul expiră într-o zi de sărbătoare publică, sâmbătă, Ziua Constituției, Ajunul Crăciunului sau Revelionul, termenul pentru săptămâna viitoare va fi prelungit.

Notificarea trebuie să fie dată prin poștă, precum și printarea și completarea RETURULUI nostru ( faceți clic pe – imprimați aici ) și atașați-l la întoarcere. În avizul dvs., vă rugăm să ne lămuriți că doriți să vă exercitați dreptul de retragere. Nu puteți regreta pur și simplu că ați refuzat să primiți articolul fără să ne anunțați clar în același timp. Aveți o reclamație, vă rugăm să imprimați și să completați PLANUL nostru de confidențialitate ( faceți clic pe – imprimați aici ) și atașați-l la reclamația dvs.

Primim doar pachete, care sunt trimise direct la adresă și nu este primite la magazinul de pachete. Mărfurile sunt returnate către:

HK Medie Group ApS
Tømmergade 15
6830 Nørre Nebel
Danemarca

Notă!
Nu primim colete trimise prin poștă. cerere sau similar. Nu uitați, că articolul trebuie întotdeauna returnat într-un ambalaj adecvat.

  • Pachetele necolectate

Pachetele care nu sunt preluate în termen de 14 zile în magazinul de pachete dorit de client sunt returnate automat la mqa.ro. Ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de manipulare pentru chirie. Leu 80, – pentru pachetele necolectate pentru acoperirea manipulării, a costurilor administrative și a ambalajelor.

  • Confirmmârii comenzii

Primirea confirmării comenzii Când efectuați o comandă cu mqa.ro, veți primi o chitanță pentru primirea comenzii dvs. Nu uitați să fiți conștienți că confirmarea comenzii poate ajunge în caseta de spam.

  • Transport si transport maritim

La primirea comenzii dvs., o vom împacheta cât mai curând posibil, precum și expedierea cu unul dintre partenerii noștri. Veți primi un e-mail nou în aceeași zi în care comanda este expediată. Folosim diverse companii de livrare, inclusiv DHL, PostNord, Bring, GLS și DAO.

Timpul de livrare este de obicei de 2-5 zile lucrătoare dacă comanda este plasată înainte de termenul de astăzi. Prețul pentru livrare este clar declarat înainte de plată. Când comandăm mai multe mărfuri în care una dintre ele are un timp de livrare mai lung, trimitem mărfurile împreună când toate sunt gata de livrare.

Dacă există un timp de livrare mai lung pentru oricare dintre acestea, atunci veți fi, desigur, conștienți de acest lucru. Pentru perioade mai lungi de livrare, aceasta va fi de obicei la descrierea articolului de aici pe site-ul web. Veți putea întotdeauna să comandați o piesă și să urmăriți nr. Astfel, puteți urmări pachetul dvs., din depozitul nostru și acasă la dvs. Livrat numai în România.

Ne străduim să va livrăm comanda cât mai curând posibil. Termenul de livrare menționat este indicativ și mqa.ro nu poate fi responsabil pentru eventualele întârzieri.

  • Returul

Când primim comanda dumneavoastra, verificăm și primiți rambursarea sumei care ne-ați plătit în momentul achiziției ( inclusiv costurile de livrare – acest lucru nu se aplică costurilor suplimentare de livrare în cazurile în care ați ales o altă formă de livrare decât cea mai ieftină formă standard, pe care o oferim ).

Suma este întotdeauna transferată către același mijloc de plată cu care a fost plătită achiziția. Dacă ați plătit cu un card de debit, de exemplu, suma va fi returnată cardului de debit pe care l-ați folosit în momentul achiziției.

Nu veți fi anunțați când am primit expedierea de retur. Veți fi anunțat la rambursarea comenzii. Poate dura până la 2 zile lucrătoare până când banii sunt vizibili în contul dvs. ( cand contabilitatea a procesat returnarea dvs. ).

Notă: Puteți pierde suma de achiziție totală sau parțială. Se întâmplă dacă valoarea articolului este afectată, deoarece:

 ● ați utilizat efectiv articolul

 ● a fost deteriorat, în timp ce erai responsabil de el

 ● ai tratat articolul într-un mod diferit decât era necesar pentru a determina natura, proprietățile etc. ale articolului

.● nu ați respectat restricțiile privind dreptul de retragere care rezultă din sigilare, tip de produs etc.

OBS.

Articolul trebuie returnat în ambalajul original.

  • Reclamatii

Această achiziție de pe mqa.ro este reglementată de Legea achizițiilor, inclusiv regulile de defecte. Aceasta înseamnă că puteți obține un articol defect reparat, înlocuit, rambursat sau actualizat în funcție de situația specifică.

Desigur, este necesară ca reclamația să fie justificată și ca defectul să nu apară ca urmare a utilizării necorespunzătoare a produsului sau a altor comportamente dăunătoare. erorile și defectele trebuie notificate la info@mqa.ro pentru un timp rezonabil după primirea mărfii. Aici, două luni este considerat un timp rezonabil, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel.

Dacă reclamația este justificată, vă vom rambursa, desigur, costurile de transport ( rezonabile ). Nu uitați că articolul trebuie să fie întotdeauna livrat în ambalaj corespunzător și să primească o chitanță pentru expediere.

Sunteți responsabil pentru bunurile dvs. până când le primim. Prin urmare, salvați chitanța prin poștă incl. informații despre costurile de transport, precum și orice. track and trace number.

  • Date personale

Când trebuie să faceți cumpărături pe site-ul web sau să ne contactați, în multe cazuri, trebuie să furnizați următoarele informații:

● Nume

● Adresa

● Adresa de e-mail

● Informații scurte

● Număr de telefon / mobil

Înregistrarea acestor informații este o condiție necesară pentru ex. achiziția poate fi finalizată.

Datele de mai sus sunt stocate cu informații despre bunurile pe care le-ați achiziționat timp de 5 ani de la sfârșitul exercițiului financiar la care se referă informațiile, cf. secțiunea 10 din Legea contabilității, după care informațiile sunt șterse.

Informațiile nu sunt dezvăluite sau vândute către terți decât dacă se face acest lucru în legătură cu o restructurare sau o vânzare completă sau parțială a companiei. Orice divulgare într-o astfel de situație va fi în conformitate cu legea datelor cu caracter personal în vigoare în orice moment.

În legătură cu achizițiile și anchetele, vom economisi și:

 ● Istoricul achizițiilor și comportamentelor, inclusiv. ce tip de articol sau serviciu ați achiziționat și când le-ați achiziționat

 ● Starea serviciului, istoricul serviciilor, returnări, reclamații, reparații.

Ca si client aveți ocazia să obțineți informații despre înregistrarea noastră de date despre dvs. și puteți obiecta la o înregistrare în conformitate cu regulile privind acest lucru în Legea privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Întrebările în legătură cu aceasta sunt adresate

HK Media Group ApS

prin e-mail info@mqa.ro

  • Cookies

Utilizând mqa.ro acceptați că folosim cookie-uri. Un cookie este un fișier de date mic pe care îl punem pe computer pentru a urmări ce se întâmplă în timpul vizitei și pentru a recunoaște computerul. Un cookie nu este un program și nu conține viruși.

24 de luni revendicare drept

Este important pentru noi ca mărfurile pe care le primiți să fie fără cusur la livrare. Aveți 2 ani de garanție pentru toate produsele pentru defecte de fabricație și materiale ( defecte ). Cu toate acestea, bateriile noastre oferă doar 6 luni de garanție, deoarece bateriile sunt considerate o pierdere a cărei viață depinde de modul în care bateria este utilizată și stocată. Toate schimburile comerciale pe Satana.dk sunt reglementate de Legea achizițiilor, inclusiv de regulile de deficiență.

Dacă vă așteptați să primiți un articol defect, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți info@famliishop.ro sau Tel. +45 25 94 24 84 ( zilele lucrătoare 10.00-12.00 ) cât mai curând posibil și oferă o descriere detaliată a erorii, la fel ca documentația de imagine a problemei, dacă este posibil.

Ulterior, va fi posibil ca articolul să fie reparat, înlocuit, rambursat sau actualizat, în funcție de situația specifică. Acest lucru, desigur, presupune că reclamația este justificată și că defectul nu a apărut ca urmare a utilizării necorespunzătoare a produsului sau a unui alt comportament dăunător.

Dreptul de plângere nu acoperă defecte, daune sau uzuri, care rezultă direct sau indirect din utilizarea necorespunzătoare, întreținerea deficitară, violență sau interferențe neautorizate.

Notă: Pentru reclamații, contactați întotdeauna departamentul nostru de servicii pentru clienți.

Descărcați formularul de reclamație aici: notă de reclamație

Reclamă într-un termen rezonabil 

Legislația prevede că trebuie să facem publicitate în termen rezonabil „ ”. Vă recomandăm clienților noștri să facă publicitate cât mai curând posibil, astfel încât împreună să putem rezolva eroarea cât mai repede posibil.